פינוי בינוי / התחדשות עירונית ברמלה לוד

התחדשות עירונית באזור רמלה / לוד

רמלה ו-לוד הן שתי ערים הסמוכות זו לזו במחוז המרכז של ישראל. בעיר רמלה המשתרעת על פני שטח כולל של 11,990 דונם מתגוררים כ-80 אלף תושבים ואילו בעיר לוד המשתרעת על פני שטח כולל של 14,800 דונם מתגוררים כ-86 אלף תושבים. שתי הערים יחד, מאכלסות בשטחן שכונות מגורים חדשות לצד שכונות מגורים ישנות המיועדות למיזמי התחדשות עירונית במהלך השנים הקרובות.

פינוי בינוי / התחדשות עירונית ברמלה לוד

התחדשות עירונית ברמלה

בימים אלו מקודמות ברחבי העיר רמלה מיזמי התחדשות עירונית בהיקף כולל של 10,000 יחידות דיור חדשות, כאשר חלק מהמיזמים מצויים במסלול רשויות באמצעות הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה וחלק מהמיזמים מצויים במסלול יזמים. על מנת לקדם את מיזמי ההתחדשות העירונית השונים ברמלה, הוקמה מנהלת להתחדשות עירונית מטעם העירייה שמטרתה לסייע ליזמים ולתושבים בקידום הפרויקטים. בין המיזמים המובלים בתחום ההתחדשות העירונית ברמלה תוכלו למצוא את:

  • תכנית התחדשות עירונית בשכונת יוספטל במסגרתה יחודשו כ-828 יחידות דיור קיימות במסגרת פרויקטים מסוג תמ"א 38 ויבנו כ-3,600 יחידות דיור חדשות במסגרת תהליכי פינוי בינוי של מבני מגורים ישנים.
  • תכנית פינוי בינוי במתחם ישראל פרנלק במסגרתה מתכונן פינוי של 54 יחידות דיור לצורך בינוי של 291 יחידות דיור חדשות.
  • תכנית פינוי בינוי במתחם הרצל במסגרתה יפונו 114 יחידות דיור קיימות ויבנו כ-600 יחידות דיור חדשות.
  • תכנית פיניו בינוי במתחם גיורא במסגרתה יפונו 750 יחידות דיור קיימות ויבנו כ-3,000 יחידות דיור חדשות.
  • תכנית התחדשות עירונית במתחם ויצמן מזרח במסגרתה יחודשו 274 יחידות דיור קיימות במסגרת תמ"א 38 ויבנו כ-1480 יחידות דיור חדשות במסגרת מיזם פינוי ובינוי.

וזאת לצד תכניות התחדשות עירונית נוספות ברחבי העיר, כאשר בכל אחת מהתכניות מושם דגש גם על פיתוח סביבתי לצד הקמה של מתחמי מסחר, תעשייה ותעסוקה.

התחדשות עירונית בלוד

בדומה לרמלה וערים נוספות בישראל, גם בעיר לוד הוקמה מינהלת להתחדשות עירונית על מנת לקדם מיזמי פינוי בינוי ותמ"א 38 ברחבי העיר. המינהלת בלוד עונה לשם המבואה והיא הוקמה כיוזמה משותפת של משרד הבינוי והשיכון, עיריית לוד והחברה הכלכלית לוד. במקביל, עיריית לוד גיבשה מסמך מדיניות להתחדשות עירונית שמטרתו לרכז את כל המידע אודות המצב הקיים והמוצע בתחום המרחב הוותיק של העיר, וזאת בכל אחד מההיבטים הנלווים לתחום ההתחדשות העירונית, וביניהם: ההיבט החברתי, הכלכלי והתכנוני.

בין הפרויקטים המרכזיים בתחום ההתחדשות העירונית בעיר לוד תוכלו למצוא את:

  • תכנית פינוי בינוי ברחוב לאה גולדברג במסגרתה מתכונן פינוי של 258 יחידות דיור קיימות לטובת הקמתן של 3,500 יחידות דיור חדשות.
  • תכנית פינוי בינוי בעיר העתיקה רמת אשכול במסגרתה יפונו 1,191 יחידות דיור ישנות לטובת הקמתן של 5,274 יחידות דיור חדשות.
  • תכנית פינוי בינוי בשדרות הציונות במסרתה יפונו 7 מבני מגורים ישנים בהיקף של 124 יחידות דיור לטובת הקמה של 6 מבני מגורים חדשים בני 23 עד 30 קומות בהיקף של 742 יחידות דיור חדשות.

וזאת לצד מיזמים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית גם במסגרת פרויקטים של פינוי בינוי וגם במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 המיועדים למטרות חיזוק ועיבוי מבני מגורים ישנים.

קבוצת בולד – ניהול פינוי בינוי / התחדשות עירונית ברמלה לוד

אנחנו בחברת BOLD GROUP עוסקים ומתמחים בליווי בעלי זכויות במיזמי התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, משלב ההתאגדות הראשונית ועד לקבלת מפתח לביתם החדש במסגרת מיזמי פינוי בינוי או ביתם המחודש במסגרת מיזמי תמ"א 38. בשני המקרים, אנו עושים הכול על מנת להגן על מלוא הזכויות של הדיירים ומקדמים באופן ענייני ומקצועי את כל אחד משלבי המיזם לאורך כל הדרך.

אם גם אתם מתגוררים ברמלה או בלוד ומצויים בימים אלו בשלבי התעניינות או שלבים מתקדמים יותר של מיזמי פינוי ובינוי, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר כאן ולהיחשף לכל השירותים המצקועיים המוצעים על ידינו כחברה מנהלת הפועלת מטעם ולמען בעלי הזכויות.

 

מאמרים נוספים

הסכמת דיירים פינוי בינוי
התארגנות דיירים לפרויקט פינוי בינוי / תמ"א 38
התארגנות דיירים לקראת פרויקט פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, נועדה בין היתר לצרכי מינוי נציגות דיירים אשר תשמש כגוף מייצג שייבחר ויוסמך על ידי כלל בעלי הזכויות, לצורך ייצוגם אל מול היזם בפרויקט, הרשויות והגורמים המקצועיים לאורך כל הדרך.
קרא עוד
קידום פרויקט פינוי בינוי
פרויקטים מסוג פינוי בינוי יכולים להיות מקודמים גם על ידי היזמים המגלים בהם עניין וגם על ידי בעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות במתחם המגורים. בשני המקרים, קידום הפרויקט מתאפשר אך ורק במקרים בהם 66% מבעלי הדירות הביעו את הסכמתם ליישום הפרויקט
קרא עוד
תפקידה של חברת ליווי דיירים
תפקידה של חברת ליווי דיירים
מהי חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? מה תפקידה על חברת ליווי הדיירים ומדוע שכירת שירותיה של החברה נחוצה לכלל הדיירים בפרויקט? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
קרא עוד

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :