ניהול פרויקטים של התחדשות עירונית

ניהול פרויקטים של התחדשות עירונית ופינוי בינוי

המורכבות בניהול פרויקטים שונים בתחום הבניבדקו היבט יה באופן כללי לצד המורכבות התכנונית והביצועית של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, מחייבת את בעלי הזכויות בפרויקט, שהם למעשה בעלי הדירות במתחם ו/או מבנה המגורים המיועד לתהליכי התחדשות עירונית, לשכור את שירותיה של חברת ניהול פרויקטים המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית, משלב ייזום הפרויקט ועד למסירת מפתח.

ניהול פרויקטים של התחדשות עירונית

חברות לניהול פרויקטים – כל השירותים

שירותיה המקצועיים של חברה מובילה לניהול פרויקטים של התחדשות עירונית, חולשים למעשה על כל ההיבטים הנלווים לתהליכי הייזום, התכנון והביצוע של הפרויקטים השונים, ואין זה משנה אם מדובר בפרויקט רחב היקף הכולל הריסה מוחלטת של מתחם מגורים עם עשרות יחידות דיור והקמה מחדש של מאות יחידות דיור ו/או פרויקט לחיזוק מבנה מגורים יחיד מפני רעידות אדמה.

בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי חברת ליווי התחדשות עירונית תוכלו למצוא:

  • ייזום ראשוני של בעלי הזכויות לצרכי התאגדותם כקבוצת בעלי זכויות – כולל הכנת הסכם דיירים
  • קידום אינטרסים משותפים של חברי הקבוצה אל מול היזם ובעלי עניין בפרויקט
  • בחירת יזם וקבלני ביצוע תוך קידום הסכמים חוזיים אל מול היזם וקבלני הביצוע
  • גיבוש תכנית ראשונית ומפרט טכני
  • סיוע מקצועי בכל הנוגע ליצירת תכנון אדריכלי
  • סיוע בפתיחת תיק ברשות המקומית וליווי מקצועי של תהליך קבלת היתרי הבנייה
  • פיקוח מקצועי על עבודות הבנייה

ושירותים מקצועיים נוספים המותאמים לסוג הפרויקט והיקפו.

מהם היתרונות הנלווים לשירותיה של חברת ניהול פרויקטים

היקף השירותים המקצועיים המוצעים לבעלי הזכויות בפרויקט נועדו להגן על מלוא האינטרסים המשותפים של כל אחד ואחת מבעלי הזכויות, הן ברמה הפרטנית והן ברמה הקבוצתית. שכירת שירותיה של חברת ליווי וניהול פרויקטים של פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, מאפשרת לכלל בעלי הזכויות ליהנות משקט נפשי וביטחון מקצועי בכל הנוגע לקידום האינטרסים המשותפים, וכל זאת תוך נטילת אחריות מלאה של החברה המלווה על כל אחד מההיבטים הנלווים לאורך כל שלבי הפרויקט, משלב הייזום המקדים, דרך שלבי התכנון והביצוע ועד שלב מסירת מפתח.

לאורך כל שלבי הפרויקט, החברה המלווה פועלת כמעין מנגנון מקצועי ומיומן המתווך בין בעלי הזכויות ליזם ולגורמים המקצועיים המעורבים בפרויקט, כאשר מעורבות החברה נעשית בכל אחד מהנושאים המרכזיים הנלווים לכל פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית, הן בהיבט התכנוני – אדריכלי, הן בהיבט המשפטי והן בהיבט המקצועי במסגרתו מושם דגש על לוחות זמנים וניהול שוטף של הפרויקט.

קידום תמידי ומקצועי של הפרויקט, יכול לסייע רבות לחיסכון בעלויות ובזמן יקר ולפעול לטובת האינטרסים המשותפים של כלל בעלי הזכויות, וכל זאת תוך שקיפות מלאה והתייחסות נקודתית לכל מרכיב ו/או גורם העלול לעכב ו/או לייקר את תהליכי הבנייה.

בחירת חברת ניהול  – כיצד?

על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הנלווים לשירותיה המקצועיים של חברת ניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ועל מנת להגן על מלוא האינטרסים המשותפים לכלל בעלי הזכויות בפרויקט, קיימת חשיבות רבה לתהליך מקצועי וענייני לצורך בחירת חברת ניהול מלווה.

בין יתר הפרמטרים עליהם חשוב ומומלץ לשים דגש במסגרת תהליך הבחירה נכללים:

  • ניסיון מעשי בתחום – בדקו את היקף הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית אותם ניהלה וליוותה החברה במהלך השנים האחרונות, תוך התמקדות בסוג הפרויקט הרלוונטי לגביכם: פינוי בינוי או תמ"א 38.
  • ידע מקצועי בכל אחד מההיבטים הנלווים לתחום ההתחדשות העירונית – בדקו מהו הידע המקצועי העומד לרשות נציגי החברה בכל אחד מההיבטים המרכזיים הנלווים לפרויקט, הן בהיבט התכנוני אדריכלי, הן בהיבט המשפטי והן בהיבט המקצועי – תפעולי.
  • היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה –  בדקו היטב איזה סוגי שירותים החברה מציעה לכם לאורך כל אחד משלבי הפרויקט, משלב הייזום ועד מסירת מפתח.

מעבר לכך, חשוב לבחור בחברת ליווי התחדשות עירונית בעלת מוניטין בתחום, ולצורך כך, אנו ממליצים על פנייה ייזומה מצידכם ללקוחות החברה בהווה ובעבר, וזאת לצרכי קבלת מידע אובייקטיבי מצד לקוחות החברה בכל הנוגע לשביעות רצונם מפעילותה של החברה המלווה.

רוצים לדעת יותר על השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברה מובילה לניהול פרויקטים של התחדשות עירונית? לחצו כאן ותוכלו ליצור איתנו קשר באופן מיידי.

 

לבדיקת היתכנות לפרויקט התחדשות עירונית לחצו כאן

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :