חברת ניהול פינוי בינוי והתחדשות עירונית

חברה לניהול התחדשות עירונית

פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, נחשבים לאחד מסוגי הפרויקטים המורכבים והמאתגרים ביותר בענף הבנייה, וזאת לנוכח העובדה שבכל פרויקט מסוג פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, מעורבים מספר כזה או אחר של גורמים מקצועיים לצד מספר בעלי זכויות שהם למעשה בעלי הדירות במבנים המיועדים להתחדשות עירונית, ומכאן, נובעת גם החשיבות בשירותיה של חברת ניהול פרויקטים מקצועית ומנוסה המתמחה בהליכי ליווי וניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית.

חברה לניהול התחדשות עירונית

מיזמי פינוי בינוי במה הם כרוכים?

המורכבות בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בכלל ובפרויקטים מסוג פינוי בינוי בפרט, נובעת מהשלבים הרבים הנלווים לכל מיזם ומכמות הגורמים המקצועיים המעורבים בפרויקט, כאשר ברשימת השלבים המרכזיים בכל מיזם פינוי ובינוי נכללים השלבים הבאים:

  • שלב ההתארגנות של בעלי הזכויות הכולל בתוכו גם את תהליך בחירת היזם לביצוע הפרויקט
  • שלב קבלת האישורים הנדרשים לתחילת מיזמי פינוי בינוי אל מול וועדות התכנון ברשות המקומית
  • שלב חתימת הסכם חוזי בין בעלי הזכויות ליזם
  • שלב הגשת התכניות המפורטות לוועדות התכנון ברשות המקומית
  • שלב בחירת קבלני הביצוע ואנשי המקצוע שילוו את שלבי הביצוע השונים
  • שלב הפיקוח וניהול הפרויקט
  • שלב סיום העבודה וקבלת טופס 4

וזאת בנוסף לשלבי ביניים המיושמים במהלך כל אחד מהשלבים העיקריים המופיעים לעיל. מכיוון שבכל שלב מעורבים מספר כזה או אחר של גורמים מקצועיים ואנשי מקצוע, המורכבות בתפעול המיזם קשורה בין היתר גם למידת הסנכרון בין הצדדים ולאופן בחירת אנשי המקצוע על סמך הניסיון והידע המעשי והמקצועי העומד לרשותכם בתחום ההתחדשות העירונית.

הפתרון: שכירת שירותיה של חברת ניהול פרויקטים מקצועית המתמחה בהליכי התחדשות עירונית

חברת ניהול פרויקטים המתמחה בהליכי ליווי וניהול של מיזמי התחדשות עירונית מסוג פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, תאפשר גם לכם ליהנות משקט נפשי וראש שקט לאורך כל שלבי המיזם וכל זאת תוך קידום הפרויקט על הצד הטוב והיעיל ביותר בכל אחד מהשלבים המופיעים לעיל.

שירותיה של חברת ניהול פרויקטים חולשים למעשה על כל ההיבטים הנלווים למיזמי פינוי ובינוי משלב הייזום וההתארגנות, דרך שלבי בחירת היזם וקבלני הביצוע ועד לשלב אישור התכניות בוועדות התכנון השונות ופיקוח על העבודות בשטח. שירותים אלו מאפשרים לבעלי הזכויות (בעלי הדירות) בפרויקט המיועד ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי בכל אספקט מקצועי לאורך התהליך, הן בהיבט התכנוני, הן בהיבט המשפטי והן בהיבט התפעולי. ברשימת השירותים המקצועיים המוצעים לבעלי הזכויות במיזמי פינוי בינוי על ידי חברות ניהול פרויקטים תוכלו למצוא:

  1. ליווי בעלי הזכויות לאורך כל שלבי ההתאגדות ובחירת היזם/קבלן
  2. סיוע משפטי בכל הנוגע לעריכת הסכם חוזי אל מול היזם וקבלני הביצוע השונים
  3. סיוע אדריכלי לצורך גיבוש תוכניות מפורטות וקידום התוכניות אל מול וועדות התכנון ברשות המקומית
  4. ליווי תהליך קבלת היתרי הבנייה
  5. פיקוח מקצועי והנדסי על עבודות הבנייה לאורך כל שלבי הביצוע
  6. מתן פתרונות מעשיים לכל בעיה ו/או מורכבות לאורך שלבי הייזום, התכנון והביצוע של המיזם

ושירותים נוספים המיושמים על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם הפועלים מטעם החברה ולמען האינטרסים המובהקים של בעלי הזכויות לאורך כל שלבי המיזם.

בחירת חברת ניהול פרויקטים למיזמי פינוי בינוי – כיצד?

על מנת להגן על מלוא האינטרסים שלכם כבעלי הזכויות במיזמי פינוי בינוי ועל מנת לקדם את המיזם באופן המיטבי והיעיל ביותר לאורך כל הדרך, קיימת חשיבות רבה לבחירת חברת ניהול מובילה בתחומה המעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים לאורך כל הדרך. ברוב המקרים, בחירת חברה לניהול הפרויקט מומלץ שתעשה בהתאם לניסיון המעשי העומד לרשותה והיקף הפרויקטים אותם היא ליוותה וניהלה בתחום ההתחדשות העירונית בכלל ובמיזמי פינוי ובינוי בפרט. כמו כן, מומלץ להיוועץ עם לקוחות החברה בהווה ובעבר על מנת לשמוע מהם על שביעות רצונם מתהליכי העבודה אל מול חברת הניהול.

זכרו- שירותיה של חברה לניהול וליווי פרויקטים מסוג פינוי ובינוי, מוצעים לכם לאורך כל שלבי התהליך, משלב הייזום ועד קבלת מפתח, ולכן, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיה של החברה עוד בשלבי ההתארגנות הראשונית לצורך קידום הפרויקט. באופן זה, תוכלו להגן על מלוא האינטרסים שלכם מהרגע הראשון.

 

לבדיקת היתכנות לפרויקט התחדשות עירונית לחצו כאן

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :