תפקידה של חברת ליווי דיירים

תפקידה של חברת ליווי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית

מהי חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? מה תפקידה על חברת ליווי הדיירים ומדוע שכירת שירותיה של החברה נחוצה לכלל הדיירים בפרויקט? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

חברת ליווי דיירים הידועה גם בשם חברת ניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, היא למעשה חברה מקצועית המספקת מגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים לצרכי קידום וליווי פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופרויקטים מסוג פינוי בינוי/בינוי פינוי.

תפקידה של חברת ליווי דיירים

כידוע, כל פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית הוא פרויקט המורכב ממספר שלבי ייזום, תכנון וביצוע, כאשר בכל שלב מעורבים מספר גדול יחסית של בעלי עניין וגורמים מקצועיים, החל מבעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות בפרויקט, דרך יזמים וקבלני ביצוע ועד לרשויות מקומיות ואנשי מקצוע כגון: אדריכלים, שמאים, מהנדסים, מפקחים, עורכי דין וכדומה.

על מנת לסייע לבעלי הדירות בפרויקט התחדשות עירונית כזה או אחר להתמודד עם האתגרים הנלווים לכל אחד משלבי הייזום, התכנון והביצוע של הפרויקט, קיימת חשיבות רבה להימצאותו של גוף מקצועי המתווך בין האינטרסים של כלל בעלי הדירות לבין כלל יתר המעורבים בפרויקט, ומכאן נובעת נחיצותה של חברת ליווי דיירים להתחדשות עירונית אשר תייצג נאמנה את האינטרסים המשותפים של כל בעלי הדירות בפרויקט מהרגע הראשון ועד לסיומו המוצלח של הפרויקט, וכל זאת תוך מתן שירותים מקצועיים המותאמים לכל אחד מהשלבים בהם מצוי הפרויקט בכל רגע נתון.

שירותיה ותפקידה של חברת ליווי דיירים

כאמור לעיל, שירותיה של חברת ליווי דיירים נועדו לצרכי מתן סיוע וליווי מקצועי לדיירים בפרויקט המיועד לאורך כל שלבי הפרויקט הכוללים בין היתר את שלב ההתארגנות המוקדמת של בעלי הזכויות, שלב בחירת היזם, שלב חתימת החוזה מול היזם וקבלני הביצוע, שלב קבלת האישורים הנדרשים מוועדות התכנון ברשויות המקומיות, שלב הפיקוח על עבודות הבנייה וכדומה.

בין יתר השירותים המוצעים על ידי חברת ליווי דיירים לאורך כל אחד משלבי הפרויקט הנ"ל תוכלו למצוא:

  • קיומן של בדיקות היתכנות – בדיקות היתכנות הן הגדרה כוללת לשלוש בדיקות מקדימות עיקריות: בדיקת היתכנות חברתית שנועדה לספק מידע מקיף אודות היענות הדירים לפרויקט, בדיקת היתכנות כלכלית שנועדה לספק הערכת שווי לפרויקט ובדיקת היתכנות תכנונית שנועה לצרכי בדיקת עמדת הרשות המקומית בכל הנוגע ליישום הפרויקט בהיבט התכנוני.
  • בחירת יזם – מאחורי כל פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית עומד יזם האחראי לכלל עבודות התכנון והיישום בפועל של הפרויקט, ולכן, בחירתו מהווה גורם חשוב ומרכזי בהצלחת הפרויקט. כפועל יוצא מכך, אחד מהשירותים העיקריים המוצעים על ידי חברת ליווי דיירים בפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית הינו שירות לבחירת היזם באמצעות מכרז בהתאם לתנאי סף מקדימים שנועדו למטרות קבלת הצעות מהיזמים המובילים והמנוסים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית.
  • ייעול תהליכי העבודה וקיצור לוחות זמנים – שירותיה המקצועיים של חברת ליווי דיירם בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, נועדו בין היתר לצרכי קידום הפרויקט בכל רגע נתון תוך התמקדות במתן פתרונות מעשיים לכל סוגיה כזו או אחרת המתעוררת בכל אחד משלבי המיזם. חברת ליווי דיירים הפועלת למען האינטרסים המשותפים של כלל הדיירים, מתווה דרכי פעולה לכל אחד משלבי הפרויקט, וכל זאת תוך מעורבות של גורמי מקצוע מטעמה כגון: אדריכלים, מהנדסים ומפקחים, עורכי דין, שמאיים וכדומה.

חשוב לדעת: פעילותה של חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, נעשית תוך שקיפות מלאה אל מול נציגות הדיירים המהווה גוף מקשר בין החברה המלווה לבין כלל הדיירים. לצורך כך, נציגי החברה מקיימים פגישות עבודה מסודרות עם נציגי הדיירים במהלכן נציגי הדיירים מקבלים עדכונים שוטפים לאורך כל הדרך.

מתעניינים בפרויקט בתחום ההתחדשות העירונית? הבטיחו לעצמכם ליווי מקצועי מהרגע הראשון!

אם גם אתם מתעניינים בפרויקט כזה או אחר בתחום ההתחדשות העירונית, אנו ממליצים גם לכם להגן על מלוא הזכויות והאינטרסים המשותפים לכלל בעלי הדירות בפרויקט המיועד מהרגע הראשון, וזאת במסגרת שכירת שירותיה של חברת ליווי דיירים אשר תעמוד לצידכם לאורך כל הדרך משלב ההתארגנות ולאורך כל שלבי הייזום, התכנון והביצוע של הפרויקט. קבלת סיוע מקצועי מטעמה של חברת ליווי דיירים מהרגע הראשון תבטיח לכם הגנה מקסימאלית על זכויותיכם ותאפשר לכם לקדם את הפרויקט באופן היעיל ועל הצד הטוב ביותר.

מאמרים נוספים

הסכמת דיירים פינוי בינוי
התארגנות דיירים לפרויקט פינוי בינוי / תמ"א 38
התארגנות דיירים לקראת פרויקט פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, נועדה בין היתר לצרכי מינוי נציגות דיירים אשר תשמש כגוף מייצג שייבחר ויוסמך על ידי כלל בעלי הזכויות, לצורך ייצוגם אל מול היזם בפרויקט, הרשויות והגורמים המקצועיים לאורך כל הדרך.
קרא עוד
קידום פרויקט פינוי בינוי
פרויקטים מסוג פינוי בינוי יכולים להיות מקודמים גם על ידי היזמים המגלים בהם עניין וגם על ידי בעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות במתחם המגורים. בשני המקרים, קידום הפרויקט מתאפשר אך ורק במקרים בהם 66% מבעלי הדירות הביעו את הסכמתם ליישום הפרויקט
קרא עוד
תפקידה של חברת ליווי דיירים
תפקידה של חברת ליווי דיירים
מהי חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? מה תפקידה על חברת ליווי הדיירים ומדוע שכירת שירותיה של החברה נחוצה לכלל הדיירים בפרויקט? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
קרא עוד

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :