חברה מומלצת לקידום פרויקט פינוי בינוי

מה הופך אותנו לחברה מומלצת ומובילה בתחום ההתחדשות העירונית ומה הם השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו לצורך קידום פרויקט מסוג פינוי בינוי? קראו והכירו את העשייה המוכחת שלנו בתחום.

כחברת ניהול וליווי של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו ב-קבוצת בולד עוסקים ומתמחים בקידום, ניהול וליווי פרויקטים של פינוי בינוי, כאשר כל השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו הם מטעם ולמען בעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות בכל אחד ממבני המגורים המיועד לפינוי והרסימה בדרך להקמת שכונת מגורים חדשה עם היצע גדול יותר של דירות בשטח המפונה.

באופן זה, אנו מאפשרים לכל בעלי הזכויות בכל הפרוקיטים בהם אנו מעורבים, להגן על מלוא זכויותיהם לאורך כל הדרך, משלב הרעיון וההתעניינות הראשונית ועד למסירת מפתח, ובתוך כך, להסתייע בידע, בניסיון ובמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותנו לצורך קידום הפרויקט הרלוונטי לגביהם.

חברת פינוי בינוי מומלצת

קבוצת בולד – חברת ניהול עם תהליכי עבודה מסודרים

על מנת לקדם פרויקטים מסוג פינוי בינוי, אנחנו ב-קבוצת בולד פיתחנו שיטת עבודה ייחודית המבוססת על תהליכי עבודה מסודרים באמצעותם אנו מנהלים על הצד הטוב ביותר ובאופן היסודי והמקצועי ביותר את כל שלבי הפרויקט, משלב התאגדות בעלי הדירות כקבוצת בעלי זכויות, וכל זאת תוך הפעלת מנגנון לקבלת החלטות משותפות בצורה עניינית ומקצועית. תהליכי העבודה המסודרים שלנו באים לידי ביטוי גם באופן ההתנהלות שלנו אל מול הרשות המקומית שבשטחה ממוקם המתחם המיועד לפינוי בינוי וגם אל מול החברה היזמית הנבחרת על ידי נציגות בעלי הזכויות (ביחד איתנו) ללוות את הפרויקט.

לאורך כל הדרך, אנו מקפידים על שקיפות מלאה מול בעלי הזכויות אותם אנו מייצגים ומלווים, ובתוך כך, אנו פועלים למימוש מלוא זכויותיהם תוך הגנה מרבית על כל אחת מהזכויות העומדות לרשותם מתוקף חוק פינוי בינוי (עידוד מיזמי פינוי ובינוי, תשס"ו 2006) ובהתאם להסכמות הנערכות לאורך הדרך בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט: הרשות המקומית, היזם ובעלי הזכויות.

חשוב לנו שתדעו: שיטת העבודה הסדורה והמובנית שלנו, מתחילה בפגישת היכרות ראשונית עם בעלי הדירות בפרויקט המיועד, ממשיכה בליווי תהליך התאגדות בעלי הדירות כקבוצת בעלי זכויות ומסתיימת רק לאחר מסירת מפתח לדירתם החדשה ולאורך כל שנת הבדק הראשונה מרגע כניסתם לדירת המגורים החדשה.

אז מה הופך אותנו לחברה מומלצת לקידום פרויקטים מסוג פינוי בינוי?

ישנן לא מעט סיבות ההופכות אותנו לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית בכלל ובקידום פרויקטים מסוג פינוי בינוי בפרט. סיבות אלו מבוססות בראש ובראשונה על הניסיון המעשי והמוכח העומד מאחורינו, כאשר רשימת הפרויקטים בהם היינו מעורבים במהלך השנים האחרונות מעידה יותר מכל דבר אחר על היכולות המקצועיות שלנו.

מעבר לכך, אנו פועלים אך ורק למען בעלי הזכויות, ובאופן זה, אנו עושים הכול על מנת להגן על מלוא זכויותיהם אל מול הגורמים הנוספים המעורבים בפרויקט, וכל זאת תוך הפעלת מנגנון ניהולי המאפשר לנו מצד אחד להתנהל בצורה מסודרת אל מול קבוצת בעלי הזכויות ומצד שני לשרת נאמנה את האינטרסים המשותפים לכלל המעורבים בפרויקט.

סיבה מרכזית נוספת ההופכת אותנו לחברה מומלצת לקידום תהליכי פינוי בינוי, טמונה בהון האנושי של חברתנו המנוהלת על ידי יוסי לנדאו, מהנדס בניין אזרחי בהכשרתו ובוגר תואר שני במנהל עסקים, שלצידו מועסקים בחברה אנשי מקצוע מובילים בתחומם שכל אחד מהם שימש בתקפידי מפתח בחברות נדל"ן גדולות. כמו כן, אנו מקיימים קשרי עבודה הדוקים עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם הקשורים באופן ישיר לקידום הפרויקט, וביניהם, עורכי דין המתחמים בדיני מקרקעין, שמאי מקרקעין, מפקחי בנייה, אדריכלים וכדומה.

תהליך הליווי המקצועי שלנו לקידום מיזמי פינוי בינוי – שלב אחר שלב

תהליך הליווי המקצועי באמצעותנו אנו מקדמים פרויקטים בסדרי גודל שונים מסוג פינוי בינוי, מבוסס על שיטת עבודה מובנית הכוללת בתוכה את כל אחד מהשלבים הבאים:

  • פגישת היכרות ראשונית עם בעלי הדירות בפרוקיט המיועד לצורך בדיקת היתכנות מצידם ולצרכי מתן הסבר מורחב על התהליך והגישה המקצועית שלנו.
  • בדיקת היתכנות מקדימה לצורך ביצוע הפרויקט ברמה התכנונית
  • ליווי בעלי הדירות לצורך השגת רוב נדרש להחלת הפרויקט
  • ליווי תהליך מינוי נציגות דיירים
  • בדיקה מקיפה בנוגע לזכויות הבנייה ו/או קידום תכנית בניין עיר
  • מינוי אנשי מקצוע לצורך קידום הפרויקט, וביניהם: עורך דין מייצג, מפקח בנייה ובעלי מקצוע נוספים על פי הצורך
  • ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לניסוח מכרז יזמים המפרט בתוכו את כל הדרישות של בעלי הזכויות, לרבות, הגנות משפטיות, תמורות לדיירים, מפרט הבנייה וכדומה
  • קיום מכרז יזמים ופנייה ליזמממיםםם רלוונטים בהתאם לגודל והיקף הפרויקט
  • בחירת חברה יזמית וניהול משא ומתן מקדים מולה לצורך גיבוש הסכם חוזי
  • העמדת הסכם חוזי וליווי מעמד החתימה
  • פיקוח מקצועי על התקדמות התכנון והבנייה בפועל עד לשלב מסירת מפתח
  • ליווי מקצועי לאורך שנת הבדק הראשונה לאחר קבלת מפתח

רוצים לדעת יותר על שיטת העבודה המוכחת שלנו לקידום מיזמי פינוי בינוי?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

 

מאמרים נוספים

הסכמת דיירים פינוי בינוי
התארגנות דיירים לפרויקט פינוי בינוי / תמ"א 38
התארגנות דיירים לקראת פרויקט פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, נועדה בין היתר לצרכי מינוי נציגות דיירים אשר תשמש כגוף מייצג שייבחר ויוסמך על ידי כלל בעלי הזכויות, לצורך ייצוגם אל מול היזם בפרויקט, הרשויות והגורמים המקצועיים לאורך כל הדרך.
קרא עוד
קידום פרויקט פינוי בינוי
פרויקטים מסוג פינוי בינוי יכולים להיות מקודמים גם על ידי היזמים המגלים בהם עניין וגם על ידי בעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות במתחם המגורים. בשני המקרים, קידום הפרויקט מתאפשר אך ורק במקרים בהם 66% מבעלי הדירות הביעו את הסכמתם ליישום הפרויקט
קרא עוד
תפקידה של חברת ליווי דיירים
תפקידה של חברת ליווי דיירים
מהי חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? מה תפקידה על חברת ליווי הדיירים ומדוע שכירת שירותיה של החברה נחוצה לכלל הדיירים בפרויקט? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
קרא עוד

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :