פינוי בינוי מה מקבלים?

פינוי בינוי מה מקבלים – מה מקבל בעל הנכס בפרויקט פינוי בינוי?

דירת המגורים שבבעלותכם מיועדת לתהליכי פינוי בינוי? זה הזמן להגן על מלוא זכויותיכם במסגרת שירותי הניהול והליווי המוצעים על ידינו בקבוצת בולד למתחמי פינוי ובינוי בכל רחבי הארץ

פינוי בינוי מה מקבלים

ההיקף ההולך וגדל של מתחמי פינוי ובינוי בכל רחבי הארץ במהלך השנים האחרונות, הוביל לתיקוני חקיקה שנועדו לספק הגנות חוקתיות לבעלי הזכויות במבני מגורים המהווים חלק ממתחמי הפינוי והבינוי השונים. יחד עם זאת, הדרך היעילה, הנכונה והבטוחה ביותר לצורך הגנה על מלוא זכויותיכם כבעלי הזכויות בפרויקט המיועד, היא באמצעות התאגדות כקבוצה ושכירת שירותיה של חברת ניהול וליווי המתמחה במתחם ההתחדשות העירונית בכלל ובפרויקטים מסוג פינוי ובינוי בפרט, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

קבוצת בולד מציגה: מנגנון הגנה על מלוא הזכויות של בעלי הזכויות בפרויקט

במסגרת שירותי הניהול והליווי המוצעים על ידינו ב-קבוצת בולד לבעלי הזכויות במתחמי פינוי ובינוי, אנו מאפשרים לכל אחד מבעלי הזכויות במתחם, להסתייע במנגנון אותו פיתחנו לצורך מינוף הערך המקסימאלי של הנכס שבבעלותם תוך הגנה על מלוא זכויותיהם במסגרת ניהול המשא ומתן אל מול היזם בפרויקט. מנגנון זה מבוסס על הניסיון והידע הרב העומד לרשותנו בתחום ההתחדשות העירונית ועל היכולות המקצועיות שלנו לקידום פרויקטים מסוג פינוי בינוי תוך הגנה מלאה על האינטרסים המשופתים של כל בעלי הזכויות במתחם.

מה מקבלים בעלי הזכויות במתחמי פינוי בינוי?

בעלי הזכויות במתחמי פינוי ובינוי בכל סדר גודל ובכל רחבי הארץ, הם למעשה בעלי הדירות במבני המגורים השונים המיועדים להריסה לצורך בנייה של מתחם מגורים חדש ומודרני בשטח המפונה. בעלי הדירות קרויים בעלי הזכויות מכיוון שהם נדרשים להעביר את זכויות המקרקעים שלהם לחברה היזמית העומדת מאחורי הפרויקט וזאת בתמורה לקבלת דירת מגורים חדשה ומשודרגת יותר.

תמורה זו ידועה בשם "מפתח תחת מפתח" והיא מהווה תנאי הכרחי לצרכי קידומו של כל פרויקט מסוג פינוי ובינוי. יחד עם זאת, חשוב לציין שבעלי זכויות מסוימים יוותרו על הזכות לקבלת דירת מגורים חדשה במתחם העתידי שייבנה, וזאת בתמורה לתשלום כספי על פי השווי הכספי של הנכס עליו הם מוותרים ובהתאם להערכת שווי שמאית הנערכת על ידי שמאי מקרקעין מטעמם ו/או מטעם החברה היזמית.

כך או אחרת, אנחנו ב-קבוצת בולד, מלווים באופן אישי את כל אחד ואחת מבעלי הזכויות במתחמים אותם אנו מנהלים ומלווים, וזאת לצרכי הגנה מלאה על זכויותיהם והאינטרסים המשותפים של כלל בעלי הזכויות אותם אנו מייצגים.

בנוסף לזכות הבסיסית המופיעה לעיל, בעלי הזכויות בכל מתחם פינוי – בינוי, זכאים לקבלת דמי שכר דירה עבור כל התקופה במהלכה יתבצעו עבודות ההריסה של מבני המגורים הישנים ועבודות הבינוי של מתחם המגורים החדש. תשלום זה משולם במלואו, חודש בחודשו או בכל מסגרת תשלום אחרת, על ידי החברה היזמית העומדת מאוחרי הפרויקט, כאשר גובה התשלום נקבע על ידי הצדדים (בעלי הזכויות מצד אחד והחברה היזמית מצד שני) בהתאם לצרכי המגורים של בעלי הזכויות ובהתאם לגובה שכר הדירה הממוצע הנדרש באזור המגורים הרלוונטי.

זכות נוספת העומדת לרשות בעלי הזכויות היא הזכות לקבלת תשלום עבור הובלות דירה, פעם אחת מדירת המגורים הישנה שבבעלותם אל הדירה אותה הם שוכרים, ופעם שנייה מדירת ההשכרה אל דירת המגורים החדשה במתחם החדש.

בפרויקטים מסוימים, החברה היזמית מתחייבת גם להשתתפות חלקית או מלאה בתשלום ועד הבית העתידי במתחם המיועד וזאת לתקופת זמן כזו או אחרת בהתאם להסכם מול בעלי הזכויות.

כיצד אנו מסייעים לכם להגן על מלוא זכויותיכם?

אנחנו ב-קבוצת בולד עוסקים ומתמחים בתהליכי ניהול וליווי של פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית, תוך התמחות ענפית בפרויקטים מסוג פינוי ובינוי, כאשר היקף השירותים המקצועיים המוצע על ידינו נועד לקדם את הפרויקט תוך פתרון בעיות בזמן אמת והסרת כל המכשולים לאורך כל הדרך. לצורך כך, אנו מעורבים בכל שלבי הפרויקט, משלב ההתאגדות הראשונית של בעלי הזכויות כקבוצה, דרך מינוי נציגות לדיירים ועד למינוי בעלי מקצוע מטעמם, לרבות, עורך דין מלווה, שמאי מקרקעים, מפקח בנייה, אדריכל וכדומה. במקביל, אנו מנהלים את תהליך המכרז לצורך בחירתה של החברה היזמית ומלווים את בעלי הזכויות לאורך כל שלבי ניהול המשא ומתן אל מול החברה היזמית הנברחת לצורך קביעת זכויותיהם ועיגון הזכויות באמצעות הסכם חוזי מחייב בין הצדדים. במקביל, אנו מעורבים בכל תהליך הבינוי של מתחם המגורים העתידי משלב התכנון האדריכלי ועד למסירת מפתח, ולאחר מכן, לאורך שנת הבדק הראשונה.

פתרונות השירות המוצעים על ידינו לבעלי הזכויות בכל מתחם פינוי בינוי בכל סדר גדול ובכל רחבי הארץ, מאפשרים גם לכם ליהנות מהידע והניסיון אותו צברנו לאורך השנים והמיומנויות המקצועיות אותן רכשנו במסגרת ליווי מקצועי ומוצלח של עשרות פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ.

למידע נוסף על שירותי החברה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום

 

 

מאמרים נוספים

הסכמת דיירים פינוי בינוי
התארגנות דיירים לפרויקט פינוי בינוי / תמ"א 38
התארגנות דיירים לקראת פרויקט פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, נועדה בין היתר לצרכי מינוי נציגות דיירים אשר תשמש כגוף מייצג שייבחר ויוסמך על ידי כלל בעלי הזכויות, לצורך ייצוגם אל מול היזם בפרויקט, הרשויות והגורמים המקצועיים לאורך כל הדרך.
קרא עוד
קידום פרויקט פינוי בינוי
פרויקטים מסוג פינוי בינוי יכולים להיות מקודמים גם על ידי היזמים המגלים בהם עניין וגם על ידי בעלי הזכויות שהם למעשה בעלי הדירות במתחם המגורים. בשני המקרים, קידום הפרויקט מתאפשר אך ורק במקרים בהם 66% מבעלי הדירות הביעו את הסכמתם ליישום הפרויקט
קרא עוד
תפקידה של חברת ליווי דיירים
תפקידה של חברת ליווי דיירים
מהי חברת ליווי דיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? מה תפקידה על חברת ליווי הדיירים ומדוע שכירת שירותיה של החברה נחוצה לכלל הדיירים בפרויקט? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
קרא עוד

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :