למה חשוב להתייעץ עם עורך דין מקרקעין במידה ויש לכם יותר מדירה אחת?

אם אתם קונים דירה שנייה או יותר, אתם צריכים לעשות זאת נכון, רוב האנשים במדינת ישראל יחזיקו, במהלך חייהם, דירה אחת או פחות. עם זאת, הדבר אומר שעבור החלק האחר, החזקה ביותר מדירה אחת היא השקעה שכיחה מאוד – וחשוב לבצע את ההשקעה הזאת בצורה נכונה. כשאתם רוצים לרכוש דירה שנייה (או יותר), אתם צריכים לוודא שאתם עושים זאת בצורה חוקית וחכמה ששומרת על האינטרסים שלכם. לשם כך, יש צורך ביותר מרק יזמות – יש צורך בהבנה עמוקה של כל החוקים, החובות והמיסוי שקיימים סביב תחום המקרקעין, ולעתים יש צורך במסגרת לימודי נדל"ן של ממש בכדי לעשות זאת.

עורך דין מקרקעין

חשוב ללמוד את נושא המקרקעין בכדי לעסוק בו בצורה חוקית ונכונה
כשאנחנו מדברים על לימודי נדל"ן, אנחנו בעצם מדברים על ללמוד בצורה עמוקה את כל נושא יזמות הבנייה ומיסוי המקרקעין בצורה מלאה, בכדי לדעת כיצד למקסם את הרווח מתהליך הרכישה ולבצע את התהליך כולו בצורה חוקית ונכונה. לא כל אדם שפותח את האינטרנט יכול לעשות זאת בצורה קלה כל כך – יש צורך בהבנה מוקדמת של כלל המושגים החוקיים, בהיכרות עם מערכת רישוי ומיסוי המקרקעין במדינת ישראל, ובניסיון בעבודה מול מערכות אלה. בין אם אתם יזמים שמחזיקים בכמות גדולה של פרויקטים ודירות, ובין אם אתם אנשים פרטיים שרוצים לקנות דירה שנייה להשקעה – סביר להניח שאתם זקוקים לסיוע מקצועי של עורך דין.

אם אתם מחזיקים ביותר מדירה אחת, אתם חייבים עורך דין מקצועי
עורך הדין המקצועי והמדויק עבור מטרות מקרקעין, יזמות ונדל"ן הוא עורך דין מקרקעין. עורכי דין אלה, שעוסקים בתחום המקרקעין באופן מלא על כל צדדיו, יתמקצעו בניסוח חוזים ועסקאות רכש מקרקעין, כמו גם בכל הידע הנלווה לכך. תחומים אלה יכללו הבנה מלאה של חוק מיסוי מקרקעין, מס רכישה, מס שבח ועוד. בנוסף, לעורך דין מקרקעין איכותי חייב להיות גם ניסיון בכל מה שנוגע לייצוג משפטי וליטיגציה סביב עסקאות מקרקעין וסוגיות מיסוי מקרקעין. כך, עורך דין בתחום מקרקעין מעניק ללקוחותיו שקט נפשי וייצוג איכותי, משלב הגישוש לקניית הדירה השנייה, ועד רישוי ומיסוי של פרויקטים בסדר גודל ענק.

עורך דין מקרקעין מספק ללקוחותיו מעטפת ששומרת על הנכסים שלהם
כשאתם נכנסים לעולם הנדל"ן, היזמות והמקרקעין, אתם צריכים להיכנס אליו בצורה חכמה עם אנשי המקצוע הנכונים שילוו אתכם. עורך דין מקרקעין טוב הוא, ללא ספק, איש מקצוע הכרחי בהקשר זה. עורך דין איכותי בתחום המקרקעין מספק ללקוחות שלו מעטפת מלאה, ששומרת עליהם ועל הנכסים שלהם וממקסמת את הרווחים שלהם. כך, מהעסקאות הקטנות ביותר ועד האכלוס של פרויקטים גדולים, ניתן למצוא עורכי דין מקרקעין, שהתמקצעו בתחום ולמדו אותו ומספקים ללקוחות שלהם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים

דייר סרבן פינוי בינוי
דייר סרבן בפרויקט פינוי בינוי, מה עושים ?
כידוע, בכל פרויקט פינוי בינוי, נדרש רוב של בעלי הדירות על מנת להוציא את הפרויקט לפועל,  כאשר דיירים המתנגדים מסיבה כזו או אחרת לפרויקט מוגדרים "דיירים סרבנים".
קרא עוד
תהליך פינוי בינוי
איך עובד תהליך פינוי בינוי?
פרויקטים מסוג פינוי בינוי ו/או בינוי פינוי, הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הפרויקטים המסקרנים ביותר בענף הנדל"ן וזאת לנוכח המחסור בקרקעות פנויים לבנייה במרכזי ופאתי הערים השונות ברחבי המדינה. בעמוד שלפניכם
קרא עוד

לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור קשר :